Auto transporto priemonių dažų defektai per vairavimo metus tampa neišvengiami, tačiau visada išsprendžiami.

Dažų defektų iš ties yra daugiau nei galima pagalvoti, o priežasčių kodėl jos kyla - dar daugiau. Defektai ant automobilių atsiranda, dėl netinkamų dažymo priežasčių, transporto priemonei patekus į auto įvykį bei susidūrus su sunkiai išvengiamomis išorės kondicijomis. Automobilių dažymas irgi turi svarbią reikšmę tinkamam darbų atlikimui - medžiagų paruošimas ir dažymo erdvių sąlygos.

Automobilių dažų defektai praktikoje yra beveik neišvengiami, todėl svarbu žinoti kaip juos identifikuoti, kad  defektai būtų sutvarkyti greitai ir sklandžiai. Kviečiame susipažinti su defektais, jog pasiektumėte geriausius darbų rezultatus.

Nubėgimas

Priežastys
  • Kietiklis ar skiediklis per lėti
  • Medžiagos klampumas per žemas
  • Dažymo medžiaga ar paviršius per šalti
  • Dažai padengti per šlapiai
  • Per stori sluoksniai
  • Tarpai tarp sluoksnių per trumpi
  • Pulverizatorius laikomas per arti
  • Pulverizatoriaus galvutė per didelė
  • Nestabili dažymo technika
Prevencija
  • Įsitikinkite, kad dažymo medžiaga yra tinkamos darbui būklės ir dažymo įrankis atitinka technines savybes
  • Užtikrinkite, kad medžiagos ir darbo vietos temperatūra būtų 20 laipsnių.
  • Naudokite techninėje informacijoje rekomenduojamus kietiklius ir skiediklius
Defekto taisymas
  • Kaip medžiaga pilnai išdžiūvusi, nušlifuokite nubėgimą su kaladėle. Supoliruokite paviršių su poliravimo pasta
  • Jei nepavyksta defekto nupoliruoti, nušlifuokite ir perdažykite.

Prastas dengiamumas

Priežastys
  • Pasirinkta netinkama pado spalva;
  • Per daug atskiesti dažai;
  • Netolygus dažų užpūtimas; 
  • Per plonai padengtas dažų sluoksnis        
Prevencija
  • Dažant permatomom/skaidriom spalvom (ypatingai trisluoksniais perl efektais), labai svarbu pritaikyti reikiamos spalvos padą 
  • Naudokite rekomenduojamų spalvų gruntus blogai dengiančioms spalvoms;
  • Kruopščiai išmaišyti dažus ir skiesti tik pagal nurodytą santykį;
  • Padengti tinkamu dažų sluoksnio storiu (akriliniai dažai 50-70mikr, metalic dažai 15-25mikr) ir duoti pakankamai laiko tarp sluoksnių nugaravimui
Defekto taisymas
  • Išdžiovinti, lengvai nušlifuoti ir perdažytiAccordion Content

Apelsino žievelės efektas

Priežastys
  • Pasirinkta netinkama pado spalva;
  • Per daug atskiesti dažai;
  • Netolygus dažų užpūtimas; 
  • Per plonai padengtas dažų sluoksnis        
Prevencija
  • Dažant permatomom/skaidriom spalvom (ypatingai trisluoksniais perl efektais), labai svarbu pritaikyti reikiamos spalvos padą 
  • Naudokite rekomenduojamų spalvų gruntus blogai dengiančioms spalvoms;
  • Kruopščiai išmaišyti dažus ir skiesti tik pagal nurodytą santykį;
  • Padengti tinkamu dažų sluoksnio storiu (akriliniai dažai 50-70mikr, metalic dažai 15-25mikr) ir duoti pakankamai laiko tarp sluoksnių nugaravimui
Defekto taisymas
  • Išdžiovinti, lengvai nušlifuoti ir perdažytiAccordion Content

Blizgesio praradimas

Priežastys
  • Per storas dažų sluoksnis;
  • Netinkamas kietiklio ir skiediklio mišinys
  • Per trumpas laiko tarpas tarp automobilio dažymo ir poliravimo; - netinkamas poliravimas (poliruota per agresyviai arba ant tiesioginės saulės)
  • Nudažytas automobilis per anksti susidūrė su netinkamomis oro sąlygomis
  • Nepakankama oro cirkuliacija dažymo kameroje džiūvimo metu;
  • Pertrauktas džiovinimo dažymo kameroje procesas
Prevencija
  • Purkšti nurodyto storio sluoksnius;
  • Laikytis rekomenduojamo maišymo santykio;
  • Laikytis rekomenduojamo džiovinimo laiko;
  • Patikrinti dažymo kameros oro cirkuliaciją, jei reikia pakeisti grindų ir lubų filtrus;
  • Jei abejojate, kreiptis į dažymo kameros gamintoją;
Defekto taisymas
  • Bandyti supoliruoti reikiamas vietas su poliravimo pasta ir užbaigti poliravimą su smulkia poliravimo pasta;
  • Jei tai neatgaivins blizgesio, perdažyti paveiktas vietas

Sukibimo praradimas

Priežastys
  • Ant detalės po dažymo medžiagomis liko nešvarumų (pvz. Silikonas, tepalai, vaškas, vanduo, korozija)
  • Naudojamas netinkamas užpildas
  • Naudojamas netinkamas valiklis
  • Nepakankamai sušveistas paviršius
  • Grunto ar dažų sluoksnis padengtas per sausai arba per plonai
  • Per trumpas džiovinimo laikas
Prevencija
  • Kruopščiai nuvalykite dažomus paviršius
  • Įsitikinkite, kad naudojate tinkamus užpildus dažomiems paviršiams
  • Teisingai užpurkškite visus sluoksnius ir duokite pakankamai laiko nugaravimui tarp sluoksnių
  • Tinkamai nušveiskite dažomus paviršius
  • Naudokite rekomenduojamus valiklius
Defekto taisymas
  • Nuvalykite dažus plačiau negu yra pažeistas plotas ir iš naujo perdažykite reikiamas vietas

Medžiagos sluoksnio suvirimas

Priežastys
  • Per storas sluoksnis
  • Kietiklis arba skiediklis yra per greitas
  • Džiūvimo laikas tarp sluoksnių yra per trumpas
  • Per ilgas nugaravimo laikas prieš kaitinimą dažymo kameroje ar su infraraudonųjų spindulių lempa
  • Per mažas atstumas tarp džiovinamo paviršiaus ir infraraudonųjų spindulių lempos
  • Nepakankami nugaravimo laikai tarp atskirų sluoksnių, šlapio ant šlapio dažymo proceso metu
Prevencija
  • Laikykitės sluoksnio storio, kaip rekomenduojama
  • Naudokite kietiklį ir skiediklį, atitinkantį aplinkos temperatūrą
  • Tarp sluoksnių išlaukite nurodytą laiko intervalą
  • Kai naudojate infraraudonųjų spinduliu džiovinimą, laikykitės rekomenduojamo atstumo bei intensyvumo lygio
  • Laikykitės rekomenduojamo sluoksnių storio bei laiko tarpų tarp sluoksnių
Defekto taisymas
  • Pilnai nušveisti pažeistas vietas, nes jei suvirimo vietos bus nepilnai nušveistos, dengiant kitą sluoksnį atsiras adatos skylutės
  • Nušveistą plotą perdažyti, laikantis visų instrukcijų

Medžiagos suskilinėjimas

Priežastys
  • Naudota netinkama dažymo sistema ant termoplastinių pagrindų (poliesterio glaisto, grunto, rūgštinio grunto arba sintetinės dervos gaminių dengimas tiesiogiai ant TPA)
  • Per trumpas laiko intervalas tarp sluoksnių, kai naudojama šlapias ant šlapio technika
  • Bendrai per storas dažymo medžiagų sluoksnis
  • Paviršiai paveikti ekstremalių UV spindulių ar temperatūrų svyravimų
Prevencija
  • Laikytis nustatytų remonto procesų, skirtų gamykliškai dengtiems TPA paviršiams
  • Tarp sluoksnių laikytis nurodytų laiko tarpų
  • Naudoti elastinius produktus su remonto medžiagomis
  • Užtikrinti tinkamus kietiklio kiekius.
Defekto taisymas
  • Nušveisti dažus iki metalo pagrindo
  • Perdažyti naudojant tinkamas medžiagas

Dažų difuzija/Kraujavimas

Priežastys
  • Daugeliu atvejų kraujavimas sukelia į dėmę panašią viršutinio sluoksnio spalvos pasikeitimą, dažnai atsirandantį rausvą arba gelsvą atspalvį
  • Tirpūs pigmentai ar dažai iš senų dažų ištirpinami remonto medžiagų tirpiklyje ir keičia atspalvį ant paviršiaus
  • Kraujavimas taip pat gali atsirasti, kai per didelis peroksido kiekis iš poliesterio užpildo reaguoja su remonto medžiagose esančiais pigmentais ir sukelia geltonai rudą dėmę
  • Bitumo arba dervos likučiai, jei jie nėra kruopščiai nuvalyti
Prevencija
  • Naudoti tik rekomenduojamą peroksido kietiklio kiekį poliesterio glaistui. Kruopščiai sumaišyti kietiklį ir glaistą
  • Atlikti atsparumo tirpikliams testą
  • Prieš dažant pašalinti visus bitumo ir dervos likučius
Defekto taisymas
  • Norint pataisyti pažeistą zoną, visa vieta turi būti izoliuota atitinkamu izoliatužoriumi
  • Jei kraujavimo pažeidimas yra stiprus, dažų sluoksniai turi būti nuimti iki metalo ir vėl padengti tinkamu gruntu ir viršutiniu sluoksniu

Dulkių dalelės

Priežastys
  • Netinkamas paviršiaus nuvalymas prieš dažymą
  • Ant paviršiaus lieka pūkelių nuo kombinezonų arba darbo rūbų
  • Dažymo kameros dulkių problema dėl nešvarių filtrų, dėl kurių netinkamas oro tiekimas, ištraukimas bei viršslėgis
  • Užteršto oro įsiurbimas į dažymo kamerą iš išorės (poliravimo likučiai, smulkios dulkės ir kt.)
Prevencija
  • Kruopštus nuvalymas prieš pradedant dažymą
  • Naudoti darbo rūbus be pūkų
  • Užtikrinti reguliarią dažymo kameros priežiūrą ir filtrų keitimą
  • Užtikrinti, kad poliravimo zonos būtų atokiau nuo dažymo kameros ir turėtų atskirą filtravimo ir vėdinimo sistemą
Defekto taisymas
  • Supoliruoti reikiamas vietas
  • Didesni defektai turi būti sušveisti ir perdažyti iš naujo

Pūslių atsiradimas

Priežastys
  • Dažomas paviršius nebuvo tinkamai nuvalytas
  • Paviršiaus buvo užterštas druskos likučiais prieš remontą
  • Šlapiai šlifuojamos poliesterio medžiagos, nepaliekant pakankamai laiko išgaruoti vandeniui prieš dengiant gruntais ar dažais;
  • Šlifavimo vandens likučiai kampuose, briaunose, grioveliuose
Prevencija
  • Kruopščiai nuvalyti remontuojamas dalis su švariu vandeniu prieš pradedant gruntavimą bei dažymą
  • Reguliariai keisti šlifavimo ir valymo vandenį, ypač žiemą kai automobiliai padengti  druskos likučiais
  • Visada nudruskinti paviršius prieš dažant
  • Nešlifuoti poliesterio produktų šlapiai, tik sausai.
Defekto taisymas
  • Nušlifuoti paviršių iki metalo
  • Iš naujo perdažyti paviršių su rekomenduojamomis medžiagomis

Dažų debesavimasis

Priežastys
  • Netolygus dažų padengimas
  • Per trumpas nugaravimo laikas prieš dengiant laku
  • Dažai padengti per šlapiai arba per plonai.
Prevencija
  • Padengti dažus tolygiai
  • Išlaikyti rekomenduojamus tarpus tarp sluoksnių
  • Padengti dažus pagal techninių duomenų lapų rekomendacijas
Defekto taisymas
  • Jei debesavimasis atsiranda dengiant pagrindinį sluoksnį, pataisyti padengiant lengvu rūko sluoksniu pažeistą vietą
  • Jei debesavimasis pasimato nulakavus paviršių, tada leisti išdžiūti, nušlifuoti ir perdažyti paviršių.

Šlifavimo žymės

Priežastys
  • Šlifavimo popierius per daug šiurkštus
  • Glaistas nušlifuotas kai buvo minkštas
  • Nepakankamai nušlifuotas poliesterio glaistas
  • Nepakankama poliesterio izoliacija prieš dengiant viršutinį sluoksnį
Prevencija
  • Naudoti rekomenduojamą šlifavimo popieriaus grūdėtumą
  • Šlifuotas vietas izoliuoti su 2K užpildu
  • Padengus užpildą, jį kruopščiai išdžiovinkite.
Defekto taisymas
  • Kruopščiai išdžiovinus pagrindą, jį nušlifuoti
  • Pagrindą izoliuoti arba jį pašalinti ir perdažyti

Kontūravimas

Priežastys
  • Plotas nėra izoliuotas arba izoliuotas netinkamu užpildu
  • Užpildas padengtas neteisingai
  • Netinkamas maišymo santykis, per plonas sluoksnis arba per daug nušlifuotas iki pagrindo vietos.
  • Nepakankamas substrato džiūvimas arba sukietėjimas
  • Per didelis sluoksnio storis.
  • Šlifavimo popierius per šiurkštus
Prevencija
  • Naudoti tik rekomenduojamą peroksido kietiklio kiekį poliesterio glaistui. Kruopščiai sumaišyti kietiklį ir glaistą
  • Atlikti atsparumo tirpikliams testą
  • Prieš dažant pašalinti visus bitumo ir dervos likučius
Defekto taisymas
  • Norint pataisyti pažeistą zoną, visa vieta turi būti izoliuota atitinkamu izoliatužoriumi
  • Jei kraujavimo pažeidimas yra stiprus, dažų sluoksniai turi būti nuimti iki metalo ir vėl padengti tinkamu gruntu ir viršutiniu sluoksniu

Pažeidimai, dėl išorinių įtakų

Priežastys
  • Dervos - purvinos, rudos -juodos dėmės
  • Prilipę vabzdžiai ir jų sekretai
  • Rūgštinis lietus - gali numatėti paviršius
  • Rūgtis nuo baterijų - gali sugadinti visą dažytą paviršių iki metalo
  • Sakai nuo medžių - rudos arba skaidrios dėmės ant paviršiaus
  • Paukščių išmatos
Prevencija
  • Automobilio padengimas vašku, kuris sumažina išorės įtaką
  • Greitas nešvarumų pašalinimas nuo paviršiaus
  • Nuvalyti sakus ar dervas su silikono valikliu
Defekto taisymas
  • Supoliruoti pažeistas vietas
  • Lengvus pažeidimus bandyti pašalinti su automobiliams skirtais valikliais ir rankšluostukais
  • Jei pažeidimai dideli ir stiprūs, nušlifuoti iki nepažeisto paviršiaus ir per naujo nudažyti

Pažeidimai, dėl akmenukų

Priežastys
  • Stiprus smūgis iš akmenukų į automobilio dažų paviršių. Priklausomai nuo smūgio jėgos, viršutiniai ir apatiniai dažų sluoksniai gali būti pažeisti iki pat pagrindo. Pažeidimo vietose drėgmė prasiskverbs į dangą ir sukels korozijos šaltinį.
Prevencija
  • Papildoma apsauga jautresnėms transporto priemonių dangoms
  • Automobilių apačiose naudoti apsaugines bitumo ir kaučiuko dangas
  • Naudoti kietus lakus, kurie apsaugos nuo mažesnių akmenukų
  • Remontuojant automobilius dėti į medžiagas elastintojų, kurie absorbuoja smūgius
Defekto taisymas
  • Nedidelius akmenukų pažeidimus reikia nedelsiant užtaškuoti korektoriumi arba teptuku.
  • Jeigu defektas didesnis, reikia atlikti visą remonto procesą

Vandens dėmės

Priežastys
  • Vandens dėmės lieka dėl nefiltruoto vandens, kuris išgaruodamas palieka druską, nešvarumus ar kitas automobilių dažams kenksmingas medžiagas
  • Dėl nepakankamo šviežiai padengto sluoksnio išdžiovinimo
  • Per stori dažų/medžiagų sluoksniai yra gana jautrūs
  • Netinkamas kietiklio kiekis medžiagose
Prevencija
  • Neplauti automobilio su automobiliams nepritaikytu plovikliu
  • Laikytis rekomenduojamų džiovinimo laikų
  • Laikytis rekomenduojamų medžiagų sluoksnių storių
Defekto taisymas
  • Automobilį nuplauti su švariu vandeniu
  • Jei tai nepadeda nupoliruokite paviršių
  • Didesnius pažeidimus nušlifuokite ir perdažykite

Adatėlių žymės

Priežastys
  • Skiediklis suverda senoje dažų dangoje, o išdžiūvę dažai palieka lyg adatėlių žymes defektą
Prevencija
  • Tinkamai nušlifuoti padengtą sluoksnį arba užpildyti vietas glaistu
Defekto taisymas
  • Atsiradusias adatėlių skylutes galima pašalinti tik pilnai nušlifavus pagrindą arba užpildžius skylutes glaistu

Krateriai

Priežastys

Dažniausiai atsiranda dėl aliejų, tepalų, vaškų ir silikono likučių:

  • Netinkama darbo apranga (drabužiai, guminės pirštinės) ir tam tikri likučiai nuo odos ir plaukų priežiūros priemonių
  • Dalėlės išsiskyrusios dažymo kabinose - nuo judančių detalių, žarnų ir sandarinimo mišinių, prastai išvalytų ar veikiančių filtrų nuo tepalų, nešvarių filtrų lubose ir grindyse
  • Dažymo medžiagos - netinkamas priedų (anti-silikono priedo) naudojimas, netinkami kietikliai (kitų gamintojų), dangos priemaišos dėl transportavimo ir sandėliavimo trūkumų.
  • Pelėsių likučiai ant plastikinių dalių, lubrikantai, bitumas ir alyva iš izoliacinių kilimėlių
  • aplinka – užteršto oro (poliravimo priemonės, silikonas iš balionėlių, smulkių dulkių ir kt.) įsiurbimas iš kitų serviso zonų, sandarikliai ir izoliacinės medžiagos iš pastato
Prevencija
  • Dažymo kabinose palaikyti reguliarią tvarką
  • Naudoti švarius įrankius ir medžiagas
  • Naudoti gaminius be silikono ir kruopščiai nuvalyti pagrindą prieš dažų dengimą
Defekto taisymas
  • Nušlifuoti dažų pagrindą iki pagrindinio sluoksnio ir užbaigti naudojant rekomenduojamus apatinius ir viršutinius sluoksnius

Paviršiaus susiraukšlėjimas

Priežastys
  • Per ilgi laiko tarpai dirbant šlapias ant šlapio 2K produktais
  • Perdažymas skiedikliams jautrių sluoksnių netinkamomis medžiagomis arba per stori medžiagų sluoksniai
  • Per ploni uždarančių sluoksnių storiai (per plonai padengti arba per daug nušlifuoti)
  • Pagrindo sluoksniai nėra pilnai išdžiūvę
Prevencija
  • Laikytis rekomenduojamų tarpų tarp sluoksnių
  • Išsimėginti atsparumą skiedikliams prieš dažant arba naudoti tinkamą dažų sistemą
  • Laikytis rekomenduojamų sluoksnių storių
  • Jeigu reikia, iš naujo išdžiovinti pagrindą
Defekto taisymas
  • Nušlifuokite dažų sistemą iki pagrindinio paviršiaus. Užbaigti naudojant rekomenduojamus gruntus, dažus ir lakus

Korozijos žymės

Priežastys
  • Mechaniniai dažų paviršiaus pažeidimai (pvz., akmenukai, įbrėžimai), dėl kurių drėgmė prasiskverbia į apatinius sluoksnius arba metalinį pagrindą
  • Prastas metalo paruošimas prieš dažymą. Nepakankamas valymas, prastai pašalinamos metalo dalelės, likusios ant paviršiaus šlifuojant
  • Staigus rūdžių susidarymas, pvz., ant naujai nusmėliuotų paviršių
  • Nepakankamas vidaus ertmių hermetizavimas/vaškavimas arba jo nėra (rūdžių perforacija)
Prevencija
  • Nedelsiant pataisyti pažeistas vietas
  • Kruopščiai nuvalyti metalinį paviršių su specialiomis priemonėmis. Nuimkite visas rūdis nusmėliuodami paviršių iki pliko metalo
  • Nedelsiant nugruntuoti visas nusmėliuotas vietas
  • Užsandarinti ir apsaugoti visas vietas taip kaip yra rekomenduojame
Defekto taisymas
  • Kruopščiai pašalinti dažų sluoksnį ir koroziją (rūdis) nuo paveiktų vietų (šlifuojant, valant ar smėliuojant). Dar kartą nuvalyti su specialiomis priemonėmis. Užbaigti naudojant rekomenduojamus gruntus, dažus ir lakus.

Medžiagos užsinešimas/ perteklius

Priežastys
  • Prastas purškimo pertekliaus sugėrimas, dėl netinkamai pasirinktų kietiklio ar skiediklio esamoms darbo aplinkos sąlygoms
  • Netinkamas šalia esančių detalių/paviršių apdengimas-maskavimas.
Prevencija
  • Pasirinkti kietiklius ir skiediklius, kurie atitiktų darbo vietos temperatūrą
  • Pasirinkti kietiklius ir skiediklius pagal dažomo ploto dydį
  • Užmaskuoti kėbulo vietas, kurios nebus dažomos, kad ant jų neatsirastų dažų užsinešimo
  • Persidengiančias vietas taisyti skiedikliais perėjimo vietoms
Defekto taisymas
  • Su smulkiu poliruokliu nupoliruoti vietas, kuriose yra dažų užsinešimas arba perteklius ir užbaigti su smulkesne poliravimo pasta blizgesiui

Medžiagų lupimasis nuo plastikinių paviršių

Priežastys
  • Prastas paviršiaus nuvalymas prie dažymą
  • Parinktos netinkamos nuriebalinimo priemonės
  • Plastikinė dalis nebuvo pašildyta prieš dažymą
  • Nenaudojamos sukibimą skatinančios priemonės
  • Šis plastiko rūšis nedažoma
Prevencija
  • Kruopščiai nuvalykite dalis naudojant švelnų ploviklį
  • Nuvalykite pagrindą prieš ir po kiekvieno žingsnio
  • Naudokite tinkamą plastiko valiklį
  • Plastikines dalis reikia pašildyti iki 60°C, kad pašalinti visus riebalus/likučius
  • Padenkite plastiko gruntą pagal techninių duomenų lapą
  • Įsitikinkite kad šios rūšies plastikas tikrai yra dažomas
Defekto taisymas
  • Pilnai pašalinkite dažus, kurie lupasi ir perdažykite paveiktus plotus

Subraižymas nuo automatinių plovyklų

Priežastys
  • Per šiurkštūs ir/arba nešvarūs plovimo šepečiai 
  • Nepakankamas pirminis plovimas su mažu vandens kiekiu
  • Per greitas apsilankymas plovykloje po naujai padengto dažų sluoksnio. Nauja danga yra mažiau atspari įbrėžimams, kai dažų sluoksnis nėra pakankamai išdžiūvęs.
Prevencija
  • Naudoti tinkamus ir švarius šepečius.
  • Pirmiausia kruopščiai nuvalyti automobilį dideliu kiekiu vandens
  • Stengtis neplauti automobilio per greitai po to, kai jis buvo naujai nudažytas. Laikytis rekomenduojamo sluoksnių storio, džiūvimo laiko ir kietiklio kiekio
Defekto taisymas
  • Nupoliruoti su pirmine poliravimo pasta ir užbaigti su bet kokia smulkia blizgesio poliravimo pasta. Automobilių plovimo šepečių padarytos žalos neįmanoma lengvai išvengti. Rekomenduojame paviršius lakuoti su įbrėžimams atspariais lakais

Poliravimo žymės

Priežastys
  • Dažų paviršiaus jautrumas poliravimui yra didesnis, kai: dažams/lakams nebuvo duota pakankamai laiko išdžiūti; per didelis sluoksnių storis; buvo panaudotas neteisingas kietiklio pasirinkimas ar kiekis
  • Poliravimo mašinėlė buvo per daug spaudžiama
  • Poliravimo mašinėlė netinkamai pasvirusi poliravimo proceso metu
  • Buvo naudojama netinkamas poliravimo padas
  • Poliravimo pasta per agresyvi arba per stambi
  • Poliruota kai paviršius per karštas arba ant tiesioginės saulės šviesos
Prevencija
  • Užtikrinti tinkamą plėvelės storį, džiūvimo laiką ir kietiklio bei skiediklio kiekį
  • Prieš poliravimą, leisti dažų sluoksniams pakankamai išdžiūti
  • Nespausti ir neperkreipti poliravimo pado per stipriai, o darbui naudokite tinkamą padą
  • Įsitikinti, jog dažų paviršius yra tinkamos temperatūros ir nėra saulėje
Defekto taisymas
  • Iš naujo nupoliruokite bet kokiu standartiniu blizgiu poliruokliu

Tęsdami naršymą šioje svetainėje, Jūs sutinkate mūsų taikoma Privatumo politika